Rendelés menete
A regisztráció és a megrendelés során fontos ügyelni az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerülnek számlázásra, illetve kiszállításra a kért termékek.
A megrendelés menete vázlatpontosan:
- Regisztráció és/vagy Bejelentkezés [a már regisztrált vásárlók részére]
- Termékek keresése, kosárba tétele
- Kosár áttekintése
- Szállítási/számlázási adatok megadása
- Fizetési mód kiválasztása
- Megrendelések elküldése
Regisztráció és/vagy Bejelentkezés [a már regisztrált vásárlók részére]
- Azonosító adatok megadása
- Felhasználónév [a későbbikben nem változtatható!]
- Jelszó
- Személyes adatok megadása
- Név [bármilyen tetszőleges név megadható, de célszerű valós adatokat megadni, mert ez fog szerepelni a leadott megrendelésekben, megrendelőként]
- Telefonszám [a későbbiekben bármikor megváltoztatható, de célszerű itt is valós adatokat megadni, mert előfordulhat olyan eset, amikor a megrendeléssel kapcsolatban fel kell vennünk a vevővel a kapcsolatot (pl.: e-mailen keresztüli kapcsolatfelvétel sikertelen)]
- E-mail cím [tetszőlegesen megváltoztatható, fontos, hogy a fiók ne legyen betelve. Egyes levelezőrendszerek – tévesen – spamként azonosíthatják a visszaigazolásokat, ezért érdemes a Spam mappában is keresni, ha nem érkezik az meg]
- Lakcím [Fontos, hogy a cím megadása pontosan történjen, ügyelve arra, hogy a helyiség neve mellett a közterületek nevei (utca út, körút stb.) is pontosan legyenek feltüntetve a könnyebb kiszállítás érdekében.
- Honlapunkon Facebook és Google fiókkal való bejelentkezés is lehetséges. Ebben az esetben nem lehet megadni felhasználónevet és jelszót sem, a személyes adatokat - a felhasználó hozzájárulása esetén - a Facebooktól, illetve a Googletól kapja meg a webáruház. Facebook és Google fiókkal - egyező e-mail cím esetén - már létező fiókba is be lehet jelentkezni.
Termékek keresése, kosárba tétele
A termékeket a webáruház baloldalán található termékcsoportok közötti böngészéssel, illetve a jobb felső részen található kereső [nagyító ikon] használatával lehet megtalálni. Valamennyi rendelhető termék a mellette lévő „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezhető a kosárba, a megvásárolni kívánt darabszám megadása után. Azoknál a termékeknél ahol nem látható a „Kosárba teszem” felírat, ott a „Részletek, kiválasztom” gomb megnyomása után termék kivitelek érhetőek el [pl.: cipőknél méretek, vagy esetleg eltérő színek]. A termékek kosárba helyezése után a kosárba helyezett termékek számát, és összértékét a fejlécben található kosár ikon mellett lehet nyomon követni.
Kosár áttekintése
A kosár ikonra kattintva áttekinthetők a kosárba tett termékek, módosíthatók a mennyiségeik, illetve törölhetők is a tételek. Bizonyos esetekben promóciós kód megadására is van lehetőség, amely esetben a promóciós kedvezmény a termékek árából levonódik.
Szállítási/számlázási adatok megadása
- Kézbesítés módja: webáruházunkban jelenleg személyes átvétel (a Bringa Butik Kerékpárszaküzletben, a 1072 Budapest, Nyár utca 5. szám alatt), illetve futárszolgálat (a rendelés leadásakor megadott szállítási címen)
- Számlázási név: A rendszer alapértelmezésként ide a megrendelő személy teljes nevét (amely nem azonos a felhasználónévvel) jeleníti meg (pl: Kiss Benedek). Amennyiben a megrendelő neve és a számlázási név eltér egymástól (pl. cégnévre vonatkozó számla esetén), úgy azt itt lehet megváltoztatni. Erre a névre fogjuk kiállítani a számlát.
- Számlázási cím: A megrendelések kiszállítással történő átvételénél lehetőség van munkahelyi címek megadására is. Minden esetben célszerű olyan címet megadni, ahol napközben van lehetőség a csomagok átvételére. Fontos, hogy a cím megadása pontosan történjen, ügyelve arra, hogy a helyiség neve mellett a közterületek nevei (utca út, körút stb.) is pontosan legyenek feltüntetve a könnyebb kiszállítás érdekében.
Fizetési mód kiválasztása
Webáruházunkban jelenleg kétféle fizetési mód választható (függően a választott kézbesítési módtól).
- Személyes átvétel esetében a fizetés átvételkor, a Bringa Butik Kerékpárszaküzletben történik. Üzletünkben készpénzes vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség. Személyes átvétel esetében csak a termékek értékét kell megfizetni, ezen felül semmi más költség nem merül fel.
- Postai kiszállítás esetében, a fizetés a csomag átvételekor történik a Futárszolgálat munkatársának. A rendelt termékek értékén felül a vásárlót a rendelés összértékén felül szállítási költség terheli, amelynek jelenlegi díjszabása az alábbi:
- 0 - 5.000 Ft között / 2.090 Ft
- 5.001 - 20.000 Ft között / 1.750 Ft
- 20.001 - 35.000 Ft között / 1.300 Ft
- 35.001 Ft felett / ingyenes
Megrendelések elküldése
A Tovább gombra való kattintás után még egyszer áttekinthetők a megrendelt termékek és a megrendelés adatai, itt van lehetőség megjegyzés megadására a megrendeléssel kapcsolatban. Az elküldött megrendelésekről minden esetben automatikus értesítést [nem számít visszaigazolásnak, a megrendelés tartalmának ellenőrzésére szolgál] küld a rendszer, ez 48 órán belül meg kell, hogy történjen. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésnek elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződés kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodnak. Ezeket a rendelkezéseket nem kell alkalmazni e-mail útján történő szerződéskötésre. Amennyiben a fenti értesítés (visszaigazolás a megrendelésről) nem érkezik meg 48 órán belül, ajánlott az http://info@bringabutik.hu e-mail címen érdeklődni. A megrendelés alakulásáról (pl.: a személyes átvétel lehetősége, szállítási tájékoztatók, esetlegesen nem teljesíthető tételek) további értesítést küldünk.