Kerékpár, kerékpár alkatrész és kerékpár felszerelés ONLINE WEBÁRUHÁZ

 

Mindent a Bringa Butik Webáruházról, hogy zökkenőmentesen vásárolhass! 

Szeretnél kényelmesen nézelődni kerékpár kínálatunkban a nap bármely szakában? A Bringa Butik Webáruházban kötelezettség nélkül, korlátlan ideig böngészhetsz kiváló minőségű termékeink között!

Fontos tudnod a rendelés leadásáról:

A rendelés leadásához mindenképpen szükséges a regisztráció. Ezt többféleképpen megteheted:

  • Regisztráció a webáruházban: Pár perc alatt elvégezhető, magyar nyelvű és könnyen érthető űrlapunk segítségével.
  • Meglévő Facebook vagy Google fiókoddal: Gyors és kényelmes bejelentkezés egyetlen kattintással!

Amit kínálunk:

  • Webáruházunkban kizárólag új termékeket találsz. Használt termékek értékesítésével nem foglalkozunk.
  • Áraink bruttó árak, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t és forintban (HUF) értendőek.
  • Áraink fix árak, a feltüntetett kedvezményeken felül további kedvezményt sajnos nem tudunk biztosítani. Behozott vagy máshol vásárolt termékek beszámítására sincs lehetőség.
  • Felhívjuk a figyelmed, hogy a webáruházban látható árak a leadott online rendelésekre vonatkoznak, kérjük, üzletünkben ne ezeket az árakat keresd.

Termékeink elérhetősége – Készletstátuszok:

Webáruházunkban a termékek különböző készletstátuszokkal rendelkezhetnek, melyek a várható beérkezési időt jelzik:

  • Várható teljesítés [1-3 munkanapon belül]: Ezeket a termékeket külső raktárunkból szerezzük be.
  • Várható teljesítés [4-5 munkanapon belül]: Szintén külső raktárból történő beszerzés.
  • Várható teljesítés [7-14 munkanapon belül]: Ezek a termékek nem szerepelnek a hazai forgalmazó állandó kínálatában, de a külföldi partnerüktől beszerezik számunkra
  • Jelenleg nem rendelhető: Átmenetileg nem beszerezhető termék a hazai forgalmazónál, de beérkezésük után újra rendelhetőek lesznek.
  • Megszűnt termék: Ezek a termékek már nem rendelhetőek, a gyártásuk befejeződött.
  • Újdonság: Még nem beszerezhető, új termékek, amelyek a forgalmazók kínálatában való megjelenésük után válnak rendelhetővé nálunk is.

Értesítések a rendelésedről:

A leadott rendelésekről minden esetben e-mailben küldünk értesítést:

  • Első visszaigazolás (automatikus): A rendelt termékek és a megadott személyes adatok ellenőrzésére szolgál.
  • Második visszaigazolás: Tájékoztatást ad a rendelésed átvehetőségéről. Kérjük, ezt alaposan olvasd el, mert fontos információkat tartalmaz!

Visszaigazolásainkat a rendelés leadásakor megadott e-mail címre küldjük, ezért kérjük, hogy a visszaigazolás megérkezéséig ne változtasd meg ezt az e-mail címet. Javasoljuk, hogy olyan e-mail címet használj, amelyet rendszeresen ellenőrzöl.

Ha nem kapod meg a visszaigazolásainkat, kérjük, ellenőrizd a Spam vagy levélszemét mappádat is! Ha ott sem találod, a webáruházban is ellenőrizheted a rendelésed állapotát a „Megrendeléseim” menüpontban. Ezt úgy érheted el, ha azzal a módszerrel lépsz be a webáruházba (regisztrációval vagy Facebook/Google fiókkal), ahogyan a rendelést leadtad.

Nagy termékválasztékunk miatt előfordulhat, hogy a rendelhetőségi státusz nem minden esetben naprakész. Erről minden esetben e-mailben értesítünk, és tájékoztatunk a várható beérkezésről vagy alternatív terméket ajánlunk.

A megrendelések átvételének lehetőségei:

  • Személyes átvétel: A második visszaigazolást követően üzletünkben (1072 Budapest, Nyár utca 5.) a nyitvatartási idő alatt veheted át a csomagod.
  • GLS futárszolgálat: A szállítási költségeket az ÁSZF-ünkben és a főoldalunkon a Hírek menüpont alatt találod.
  • MPL házhozszállítás: A szállítási költségeket szintén az ÁSZF-ünkben és a főoldalunkon a Hírek menüpont alatt találod.
  • MPL Csomagautomata, PostaPont: A szállítási költségeket az ÁSZF-ünkben és a főoldalunkon a Hírek menüpont alatt találod.

A megrendeléseket Magyarország területén belül bárhova kiszállítjuk. Javasoljuk, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben át tudod venni a csomagot (otthon, munkahely, csomagpont, csomagautomata). A GLS futárszolgálat munkanapokon (H-P) 8:00-17:00 között kézbesít. Kérjük, fokozottan figyelj a pontos szállítási cím megadására!

A csomag feladásáról minden esetben értesítünk a feladás napján:

  • Első értesítés (Bringa Butik): Automatikus értesítés a csomagcímke kiállításakor, tartalmazza a csomagszámot (GLS nyomkövetéshez) és az utánvét összegét.
  • Második értesítés (GLS/MPL): A futárszolgálattól kapsz értesítést a várható kézbesítésről. Ha az időpont nem megfelelő, a futárszolgálat értesítőjére válaszolva tudsz új időpontot egyeztetni.

Fizetési módok:

  • Üzletünkben: Készpénz vagy bankkártya.
  • Házhozszállításnál (GLS, MPL): Készpénz (utánvét) vagy bankkártya.
  • Csomagautomatáknál és PostaPontokon: Kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.

A személyes átvételre a Szaküzlet nyitvatartási ideje alatt van lehetőség: Hétfő-Péntek: 10:00-18:00. A nyitvatartás esetleges változásait (pl. szabadság) mindig jelezzük weboldalunkon, Facebook oldalunkon és a visszaigazoló e-mailben.

Ha a leadott rendeléseden szeretnél módosítani, kérjük, hogy azt e-mailben tedd meg a kapott visszaigazoló levelünkre válaszolva. Telefonon keresztül sajnos nincs lehetőség a módosításra.

Reméljük, ez az összefoglaló segít eligazodni webáruházunkban! Ha bármilyen kérdésed van, keress minket bizalommal!

Tájékoztatunk, hogy honlapunk egyes funkcióinak működéséhez sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kis méretű, többnyire szöveges fájlok, személyes adatokat nem tartalmaznak, a számítógépedre veszélyt nem jelentenek. Honlapunk további látogatása a sütik használatára vonatkozó beleegyezést jelenti.