Kerékpár, kerékpár alkatrész és kerékpár felszerelés ONLINE WEBÁRUHÁZ
Keress minket Facebookon is!

  • A Bringa Butik Webáruházban minden kötelezettség nélkül, korlátlan ideig tudsz nézelődni, de a rendelés leadásához minden esetben regisztráció szükséges.
    • ez történhet:
      • regisztráció útján a webáruházban [pár perc alatt elvégezhető, magyar nyelvű, értelem szerint könnyen kitölthető]
      • meglévő Facebook vagy Google fiókkal 

  • Webáruházban csak új termékek kerülnek értékesítésre, használt termékeket nem forgalmazunk

  • A webáruház árai bruttó árak, 27 %-os ÁFÁ-t tartalmaznak és HUF-ban értendőek

  • Áraink fix árak, a feltüntetett kedvezményeken felül, plusz kedvezményt már nem tudunk biztosítani [behozott, máshol vásárolt termékek beszámítására nincs lehetőség]

  • A webáruházban látható árak a leadott rendelésekre vonatkoznak, a Szaküzletben ne kérd őket számon

  • Webáruházunkban a termékek a következő készletstátuszokkal érhetőek el [a státuszok jelentése a kis kék információs gombra húzott egérrel jeleníthető meg]:
    • Raktáron - [bolti készleten van, de előfordulhat, hogy a készletünk az adott napon elfogy ezért új betárolást kell eszközölnünk]
    • Rendelhető - [ezeket a termékeket nekünk is be kell szereznünk vagy a külső raktárunkból betárolnunk ezért van szükségünk az 1-3 esetenként 3-4 munkanapra]
    • Nem rendelhető - [ezek a termékek átmenetileg nem beszerezhetőek (nincs belőlük a hazai forgalmazójuknál), de beérkezésüket követően újra rendelhetőek lesznek]
    • Egyéni megrendelésre - [ezek a termékek nem szerepelnek a hazai forgalmazó állandó kínálatában, de a külföldi partnerüktől beszerezik számunkra, ez kb.:1,5-2 hét]
    • Újdonság - [ezek a termékek még nem beszerezhetőek, újdonságok, ha megjelennek a forgalmazók kínálatában nálunk is rendelhető státuszba fognak kerülni]

  • A leadott rendelésekről minden esetben e-mail értesítést küldünk, más értesítési módra nincs lehetőségünk:
    • első visszaigazolás [automatikus] [a rendelt termékek és személyes adatok ellenőrzésére szolgál]
    • második visszaigazolás [a rendelések átvehetőségéről ad tájékoztatást, célszerű „alaposan” elolvasni, mert fontos információkat tartalmaz]
      • Átvehető [lehet jönni érte, össze van készítve a rendelésed]
      • Törölve, nem teljesíthető [a termék beszerzése nem lehetséges pl.: megszűnt a gyártása; elfogyott a forgalmazó készlete és csak hosszú idő múlva lesz újra elérhető]
      • Törölve a vevő kérésére [megrendelés leadását követően rájöttél, hogy mégsem szeretnéd az adott terméket]
      • Törölve [megrendeled – beszerezzük – visszaigazoljuk, hogy át tudod venni – de Te nem veszed át]
      • Beszerzés alatt [a termékből jelenleg nincs készletünk vagy a forgalmazótól az nem beszerezhető, de rövid időn belül érkezik belőle]

  • Visszaigazolásaink az adott rendelés leadásánál megadott e-mail címre kerülnek kiküldésre ezért azokat nem célszerű a visszaigazolás megérkezéséig megváltoztatni [javasolt olyan e-mail címet használni, amit amúgy is használsz].
  • Amennyiben mégsem kapod meg a visszaigazolásainkat, úgy célszerű a levelezőrendszered Spam, vagy levélszemét mappáit is átnézni, mert nagy valószínűséggel ott landolt a levelünk.
  • Ha mégsem találod meg a leveleinket, úgy van lehetőséged a webáruházban ellenőrizni a rendelésed állapotát.
    • ezt a következő módon tudod megtenni:
      • olyan módon kell a webáruházba belépni [vagy regisztráltál vagy a meglévő Facebook vagy Google fiókodat használtad], ahogy a rendelés leadásra került, ekkor megjelenik a Megrendeléseim menüpont, ahol látni fogod az eddig leadott összes rendelésedet [ha különböző belépési módon használtad a webáruházunkat pl.: több e-mail címmel, Facebook vagy Google fiókkal, akkor mindig csak azt látod, amit az adott belépésnél rendeltél, nem tudja a webáruház összesíteni a rendeléseidet]  

  • A webáruházban megtalálható nagy mennyiségű termék miatt esetenként előfordulhat, hogy a rendelhetőségi státusza nem minden esetben naprakész, erről minden esetben e-mail értesítést küldünk [későbbi beérkezést vagy alternatív terméket ajánlunk]

  • A megrendelések átvételének 2 féle módja lehetséges:
    • személyes átvétel: a második értesítést követően a Kerékpárszaküzlet telephelyén [1072 Budapest Nyár utca 5.]
    • postai utánvét: GLS futárszolgálattal [szállítási költségeink a webáruház ÁSZF-ben és a főoldalon található hírek menüje alatt találhatóak meg]

  • A megrendeléseket Magyarország területén belül bárhova lehet szállítatni, de célszerű azt a címet megadni, ahol van lehetőséged azt napközben átvenni [lehet ez munkahelyi cím is].
  • A GLS futárszolgálat csak munkanapokon [H-P] 8.00-17.00 között kézbesíti a csomagjainkat, de ez az áthelyezett munkanapok miatt változhat.
  • Fokozottan célszerű figyelni a pontos szállítási cím megadására, mert ez alapján kerül a csomagcímke kiállításra [irányítószám + település neve + út/utca név + házszám]

  • A csomagfeladásáról minden esetben értesítést küldünk, a feladás napján:
    • első értesítés – Bringa Butik: automatikus értesítés a csomagcímke kiállításával egyidőben [tartalmazza a feladott csomag db számát (pl.:1 csomag;2 csomag), csomagszámát a GLS nyomkövetéséhez és az utánvét értékét]
    • második értesítés - GLS futárszolgálat: a késő délutáni vagy esti órákban várható és a kiszállítás várható időpontjáról ad tájékoztatást [3 egymást követő napon, 3 órás intervallum megadásával]
      • amennyiben a felajánlott kiszállítási napok nem megfelelőek számodra, úgy erre a GLS levélre válaszolva tudsz új időpontot egyeztetni a futárszolgálattal

  • A Kerékpárszaküzletben és a GLS futárszolgálatnál is van lehetőséged készpénzben és bankkártyával történő fizetésre is

  • A megrendelések várható teljesítése 1-3 illetve esetenként 3-4 munkanap. Az egyéni megrendelésre státuszú termékek esetében ez lehet akár 1,5-2 hét is.

  • A rendeléseket a Szaküzlet nyitvatartási ideje alatt van lehetőséged átvenni:
    • Hétfő: 10.00-18.00 óra
    • Kedd: 10.00-18.00 óra
    • Szerda: 10.00-18.00 óra
    • Csütörtök: 10.00-18.00 óra
    • Péntek: 10.00-18.00 óra
    • Szombat: 9.00-13.00 óra
  • Amennyiben a nyitvatartási időnk változik pl.: szabadságon vagyunk, azt minden esetben jelezzük feléd [webáruház főoldala – Hírek menü; Kapcsolatok menü; Facebook; visszaigazoló e-mailben]

  • Amennyiben a már leadott rendelésedet szeretnéd módosítani, azt minden esetben e-mailben tudod megtenni, telefonon keresztül nincs rá lehetőség. Kérjük, hogy a kapott visszaigazoló levelet küld vissza részünkre és abban jelezd a kért változtatásokat.

Tájékoztatunk, hogy honlapunk egyes funkcióinak működéséhez sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kis méretű, többnyire szöveges fájlok, személyes adatokat nem tartalmaznak, a számítógépedre veszélyt nem jelentenek. Honlapunk további látogatása a sütik használatára vonatkozó beleegyezést jelenti.