Kerékpár, kerékpár alkatrész és kerékpár felszerelés ONLINE WEBÁRUHÁZ
Keress minket Facebookon is!

A rendelés leadásához regisztrálnom kell?

Igen, a Bringa Butik Webáruházban történő vásárláshoz minden esetben regisztráció szükséges. Ez regisztrációval ,Facebook vagy Google bejelentkezéssel is megtehető.

Az itt látható termékek készleten vannak és azonnal átvehetőek?

Nem, a Bringa Butik Webáruház egy virtuális katalógus, az itt leadott megrendelések beszerzést igényelnek, nem a Kerékpárszaküzlet készletéből kerülnek teljesítésre. A leadott megrendelések átfutási ideje kb.: 1-3 esetenként 3-4 munkanap.

A feltüntetett árak azonosak a Szaküzletben és a Webáruházban ?

Nem, az itt látott árak csak az itt leadott megrendelések esetében érvényesek, a Szaküzletben nem érvényesíthetőek.

A feltüntetett árakból kaphatok-e még további kedvezményt?

Nem, az áraink fix árak (bruttó árak) a feltüntetett kedvezményeken túl, plusz kedvezményt már nem tudunk biztosítani.

Kapok értesítést a megrendelésem átvehetőségéről?

Igen, minden esetben e-mail értesítést küldünk [más értesítési módra nincs lehetőség] a megrendelések átvehetőségéről [nem azonos az automatikus visszaigazolással]. A megrendelések leadásánál megadott e-mail címet nem célszerű a visszaigazolás megérkezéséig megváltoztatni, mivel így azt Ön nem fogja megkapni (kitalálni pedig nem tudjuk az újat).

Előfordulhat, hogy a rendelhető státuszban lévő termékek mégsem elérhetőek?

Igen, mert a nagy mennyiségű termékszám miatt a rendelhetőség státusza [Rendelhető: 24-72 órán belül beszerezzük, készleten a forgalmazónál] nem minden esetben naprakész. Erről minden esetben e-mail értesítést küldünk (más értesítési módra nincs lehetőség).

A rendelésemet postai utánvét esetében, csak a regisztrációkor megadott címemre tudom kérni?

A megrendeléseket korlátlan szállítási cím felvitelével (utólag is felvihető) Magyarország területén belül bárhova lehet szállítatni, de célszerű azt a címet megadni , ahol van lehetőség azt napközben átvenni (lehet ez munkahelyi cím is). Arra fokozottan célszerű figyelni, hogy pontosan adja meg a szállítási címét, mert ez alapján kerül a feladási szelvény kiállításra. Olyan címet sajnos elég nehéz megtalálni illetve a feladási szelvényen feltüntetni, hogy a sarki bolt vagy szemben a Tóthné.

A leadott megrendelésemet csak postáztatni tudom?

Nem, a megrendelések átvételének 2 féle módja lehetséges:

személyes átvétel: értesítés után (nem azonos az automatikus visszaigazolással) a Kerékpárszaküzlet telephelyén (Budapest Nyár utca 5.) lehet átvenni. 

postai utánvét: GLS futárszolgálattal, költségei a vásárlási feltételek között található meg.

Bankkártyával lehet fizetni?

Nem, a Kerékpárszaküzletben csak készpénzes fizetés lehetséges, más fizetési módra nincs lehetőség.

Tájékoztatunk, hogy honlapunk egyes funkcióinak működéséhez sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kis méretű, többnyire szöveges fájlok, személyes adatokat nem tartalmaznak, a számítógépedre veszélyt nem jelentenek. Honlapunk további látogatása a sütik használatára vonatkozó beleegyezést jelenti.